.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمع بندی وزیر اسبق اقتصاد از ترکیب مجمع نمایندگان مازندران ؛
حسینی : در کمتر دوره ای در مازندران، ترکیب جدید نمایندگان به صورت فعلی شکل گرفت / تنوع تخصص از استاد دانشگاه تا فرماندار و وزیر، سرمایه مجمع نمایندگان استان است
شمال نیوز : منتخب مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمی توان به توفیق دست یافت مگر اینکه یکپارچگی در سطح ملی و در سه استان شمالی داشته باشیم، تصریح کرد: نیازمند یکپارچگی بیشتر در استان هستیم و این بزرگترین اولویت نمایندگان مازندران است ....
حسینی : در کمتر دوره ای در مازندران، ترکیب جدید نمایندگان به صورت فعلی شکل گرفت / تنوع تخصص از استاد دانشگاه تا فرماندار و وزیر، سرمایه مجمع نمایندگان استان است

شمال نیوز : منتخب مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری به رونق تولید گفت : امروز به نسبت سال 90 کاهش تولید را در کشور شاهد هستیم و در حالی باید به جهش تولید بپردازیم که 10 سال رشد تولید نداشتیم.

به گزارش شمال نیوز ، سید شمس الدین حسینی در گفت‌وگویی اظهار داشت : امسال تورم 37 درصد منفی بوده و در دو سال پیاپی که رشد اقتصادی شاخص منفی داشته نمی توان رشد داشت و در چنین وضعی جهش تولید باید صورت گیرد.

منتخب مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمی توان به توفیق دست یافت مگر اینکه یکپارچگی در سطح ملی و در سه استان شمالی داشته باشیم، تصریح کرد:  نیازمند یکپارچگی بیشتر در استان هستیم و این بزرگترین اولویت نمایندگان مازندران است

وزیر اسبق اقتصادی و دارایی گفت: در کارکرد ملی و استانی به حضور موثر در کمیسیون ها نیاز داریم و با تشکیل کمیسیون های موثرتر در کمتر دوره ای در مازندران، ترکیب جدید نمایندگان به صورت فعلی شکل گرفته و باید از این ظرفیت ها بهره‌گیری شود. تنوع تخصص از استاد دانشگاه تا فرماندار و وزیر، سرمایه مجمع نمایندگان استان خواهد بود.

حسینی با اشاره به شناخته بودن معضلات استان، تصریح کرد: در بعد مسائل کلیدی استان مانند گردشگری  مشارکت باید داشته باشیم. ناکافی بودن بودجه گردشگری استان، ایجاد تغییر در نگاه مدیران ملی، نفوذ در فعالیت های عمرانی زمینه توسعه مازندران را فراهم می کند.

   
این منتخب مردم رامسر، عباس آباد و تنکابن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجازه فعالیت صنعتی سال ها در استان صادر نشده بود، ادامه داد: امروز با عدم فعالیت صنعتی و تخریب محیط زیست در استان شاهد هستیم.

وی با اشاره به عدم توسعه یافتگی کشاورزی در استان، بیان کرد: با پشتیبانی مقامات استان امیدواریم بهبود توسعه  در استان را شاهد باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.884 seconds.